MyCraft.pl


[UPDATE] Minecraft 1.3.1

I stało się! Minecraft 1.3.1 jest już dostępny do pobrania w launcherach!

Dokładnie o 15.02 Jeb wypuścił długo oczekiwany update naszej ukochanej gry. Co się zmieniło? Bardzo dużo rzeczy, a mianowicie:

 

GŁÓWNE ZMIANY:

1. Poprawiono ogólnie stabliność i wydajność MC:

  • Zmniejszono zużycie procesora i RAM-u.
  • Przyśpieszono ładowanie się chunków.
  • Zmniejszono lagi spowodowane nagłym skokiem częstotliwości
  • Zmniejszono lagi w Netherze.
  • Zmniejszono niepotrzebne aktualizacje świata i chunków.
  • Chat będzie teraz działał płynnie, nawet wtedy, gdy na serwerze są lagi.
  • Zmniejszono przesyłanie danych między klientem, a serwerem.

2. Od teraz tryb singleplayer, który będzie traktowany jako serwer:

  • Zmniejszono czas zapisywania się świata.

3. Dodano opcję w trybie singeplayer, dzięki której możemy włączyć „cheaty” na Naszym świecie (brak tej funkcji w trybie Hardcore):

  • Po wpisaniu „/” i wciśnięciu TAB zamiast enter, wyświetlają się dostępne dla nas komendy.
  • Wiele komend z trybu multiplayer jest dostępnych na trybie singleplayer, dzięki włączeniu „cheatów”.

4. Użytkownicy tej samej sieci LAN mogą teraz dołączyć do naszego singleplayer:

  • Możliwość wybrania domyślnego gamemod’a, który mają otrzymywać gracze, wchodzący na nasz serwer LAN oraz czy są dozwolone komendy.

5. Dodano opcję demo, dla graczy bez premium:

  • Na świecie możemy spędzić tylko 5 „Minecraftowych” dni.

6. Dodano nowe opcje chatu:

  • Możliwość zmiany widoczności chatu (opcje jak np. widzimy na czacie tylko komendy lub czat jest całkowicie wyłączony.
  • Możliwość włączenia i wyłączenia kolorów na chacie.
  • Możliwość włączenia i wyłączenia opcji automatycznego otwierania linków podanych na czacie.
  • Możliwość zmiany przeźroczystości tła chatu.

7. Dodano opcję Snooper:

  • Możliwość włączenia i wyłączenia wysyłania anonimowych informacjach o Twoim komputerze do Mojang’u.
  • Możliwość przeczytania jakie informacje są wysyłane do Mojang’u.

8. Dodano nowe opcje do ustawień graficznych:

  • Opcje możemy teraz ustawiać ręcznie w pliku options.txt.
  • VSync.
  • Możemy włączyć pełny ekran za pomocą przycisku w opcjach ustawień graficznych.

9. Potwory mogą się teraz spawnować na pół schodkach, schodach i odwróconych schodach.

10. Zmieniono i dodano nowe opcje pod F3:

  • Współrzędne mogą dochodzić maksymalnie do 5 cyfr dziesiętnych
  • Współrzędna „Y” pokazuje nam teraz na jakiej wysokości są nasze stopy i osobno – na jakiej wysokości są nasze oczy.
  • Usunięto wykres czasowy dot. frame rendering.
  • Dodano trzy nowe wartości:
    ws: Prędkość chodzenia (stała wartość).
    fs: Prędkość latania (stała wartość).
    g: Jeśli dotykasz podłoża nogami, true, jeśli skoczysz lub latasz, false.

11. Aktualizacja plików językowych:

  • Dodano tłumaczenie do wszystkich jajek spawnujących.
  • Dodano nazwy do trzech różnych typów bloku sandstone’a i stonebrick’a.
  • Przetłumaczone komendy na serwerze.
  • Dodano brakujące komendy.
  • Dodano brakujący napis w podwójnej skrzyni (po otworzeniu podwójnej skrzyni na samej górze GUI jest napisane „Wielka skrzynia”).

12. Naprawiono wiele bugów:

  • Naprawiono texture-packi w folderze, gdzie nie wyświetlały swoich ikon, ani opisu.
  • Naprawiono „Man-in-the-middle” – atak, który pozwalał, hakerom zalogować się na twoje konto, kiedy odwiedziłeś ich serwer.
  • Naprawiono błąd nie otwierania się texture-packów na OS X.

ZMIANY W ROZGRYWCE:

1. Dodano tryb gry Adventure:

  • Można go używać dopiero po wpisaniu komendy.
  • Stawianie, niszczenie, podpalanie klocków oraz używanie wiaderek jest zablokowane w tym trybie.
  • Gracze mogą tylko wchodzić w interakcje z mobami (zwierzęta, potwory i NPC) i z otoczeniem (np. używanie przycisków, dźwigni, otwieranie drzwi, skrzyń itp.).

2. Dodano handel z NPC:

  • Waluta handlu z NPC to szmaragd. NPC, w zależności od swojego zawodu będą nam oferować różne rzeczy.
  • Istnieją trzy rodzaje handlu: Sprzedawanie, kupowanie i zaklinanie (enchanting)
  • Po udanej wymianie z NPC, po chwili i nie wielkim oddaleniu się od niego zaczną obok niego pojawiać się fioletowe cząsteczki (jak po miksturze).
  • Co ciekawe – butelkę z expem jak i kolczugę można teraz zdobyć poprzez handel.

3. Zmieniono wygląd trybu kreatywnego:

  • Rzeczy i bloki podzielone na różne kategorie w postaci „kart”.
  • Dodano wyszukiwarkę przedmiotów.
  • Dodano kartę z naszym ekwipunkiem z trybu survival. Jest tam też opcja, do usuwania rzeczy.
  • Rzecz może być teraz usunięta z ekwipunku kiedy przytrzymamy klawisz Shift i klikniemy na nią.
  • Dodano „warstwę śniegu”, jajka spawnujące i Ender Portal, a także wszystkie typy mikstur.
  • Teraz wyświetlają się efekty i czas ich trwania w ekwipunku jak w trybie survival.

4. Ulepszono system zdobywania doświadczenia:

  • Możemy zdobyć doświadczenie, poprzez wydobywanie rud.
  • Zabierając przetopione rzeczy z piecyka dostajemy trochę doświadczenia.
  • Niszcząc mob spawnery dostajemy doświadczenie.

5. Poprawiono enchanting:

  • Maksymalny poziom enchantowania na stole otoczonym półkami na książki wynosi 30, a na nie otczonym – 8.
  • Wystarczy 15 półek na książki obok enchanting table, aby osiągnąć w nim maksymalny (30) poziom.
  • Trzecie „okienko” w enchanting table wskazuje najwyższy możliwy enchant na dany przedmiot.
  • Zwiększono szanse na trafienie więcej, niż 1 enchantu w jednej rzeczy.

6. Dodano możliwość pisania w książkach:

  • Prawe kliknięcie na książke z piórem (Book and Quill) umożliwia nam pisanie w nich lub czytanie (maksymalnie 50 stron).
  • Kliknij „Done”, aby zapisać książkę, a jeśli chcesz wybrać tytuł książki kliknij „Sign”.

7. Poprawiono serwery Multiplayer:

  • Przedmioty wolniej się teraz niszczą.
  • Dodano automatyczne ściąganie się texutre packa wchodząc na serwer.
  • Komendy na serwerze są teraz bardziej opisane.
  • Kiedy banujemy możemy podać powód (komenda /ban).
  • Dodano komendę /seed, która pokazuje nam na chacie seed naszej mapy.
  • Dodano komendę /defaultgamemode, która przestawia nasz gamemode na standardowy (taki jak jest w server.properties).
  • Dodano komendę /debug, która pozwala włączyć i wyłączyć profilowanie.
  • Kiedy inny gracz kopie blok, my widzimy „ślady” niszczenia tego bloku.
  • Komena /tp może teleportować do podanych przez nas koordynatów.
  • Lista serwerów została ulepszona: możemy przesuwać nasze serwer dowolnie (SHIFT+LPM lub SHIFT+Strzałka w dół/górę).
  • Lista serwerów sprawdza teraz, czy są dostępne serwery LAN.
  • Dodano tryb Hardcore w multiplayerze: gracze zostaną zbanowani, kiedy zginą.

8. Dodano i zmieniono wiele innych, drobnych rzeczy:

  • Kiedy wyrzucamy kilka bloków  obok siebie, to złączą się one w 1 kupkę na ziemi.
  • Dodano opcję do używania SHIFT’a w zdejmowaniu zbroi, w enchanting table itp.
  • Dodano opcję, która umożliwia wyłączenie pobierania się texture-packów z serwerów.
  • Gwiazdy są teraz mniejsze i jaśniejsze, wyglądają ładniej i bardziej „przyciągają wzrok”.
  • NPC z jajek spawnujących dostają teraz losową profesje.
  • Usunięto odrzut, który ciągnął nas w dół, kiedy tonęliśmy.
  • Gdy zombie niszczy drzwi, widzimy na nich „ślady” niszczenia.
  • Kolor nieba w Endzie został zmieniony.

9. Poprawiono klawisz Pick Block (w Polskiej wersji MC: Wybierz Blok). Domyślnie jest to kółko myszki:

  • Klikając teraz klawisz pick block, dostajemy blok, który widzimy, a nie jego drop.
  • Możemy teraz bez problemowo wybierać obrazy, łódki, minecarty, a kiedy klikniemy na jakiegoś moba, dostaniemy jego jajko.
  • Klikając klawiszem pick block na blok z dużego grzyba, dostajemy teraz grzybki.
  • Nie możemy już wybierać bloków z portali (do netheru i endu).

10. Usunięto bardzo dużo bugów w trybie singleplayer, jak i bugów związanych tylko z serwerami multiplayer.

GENERATOR ŚWIATA:

1. Stworzono dodatkowe „mini-biomy” związane z górami – góry na pustyni, większe góry na biomie śniegowym itp.

2. Kakao rośnie teraz na dżunglowych drzewach.

3. Tworząc świat (nie dotyczy trybu Hardcore) możemy wybrać opcję, abyśmy zaczynali grę z bonusową skrzynką, w której znajdują się podstawowe rzeczy do rozpoczęcia gry:

  • Zawartość skrzyni: drewniane i kamienne narzędzia, chleb, jabłka, drzewo, deski i patyki.

4. Dodano nową opcję do typu świata – „Large Biomes”, dzięki której na naszym świecie biomy będą bardzo rozległe, o wiele większe, niż na normalnym świecie.

5. Dodano inny wygląd wiosek położonych na pustyniach.

6. Dodano świątynie na pustyniach:

  • Zbudowane są z różnych typów sandstone’a i wełny.
  • Znajdują się w nich ukryte pokoje, w których znajdują się skrzynie i pułapki TNT. W skrzyniach można znaleźć takie rzeczy jak: zgniłe mięso, kości, sztabki żelaza i złota, diamenty i szmaragdy.

7. Dodano świątynie w dżunglach:

  • Zbudowane są z cobblestone’a i mossy cobblestone’a.
  • Znajduje się w nich wiele pułapek np. dispensery, które strzelają w nas strzałami.
  • W skrzyniach można znaleźć: kości, zgniłe mięso, sztabki żelaza i złota, diamenty i szmaragdy.

8. Dodano Emerald Ore (ruda szmaragdu):

  • Generuje się tylko w biomie Extreme Hills (góry).
  • Występuje maksymalnie 8 razy na 1 chunk’u oraz tylko 1 obok siebie.
  • Generuje się miedzy 4, a 31 poziomem.

BLOKI I RZECZY:

1. Emerald Ore (Ruda Szmaragdu):

  • Wypada z niej szmaragd

2. Emerald (Szmaragd):

  • Używany do handlu z NPC, jako waluta.

3. Block of Emerald (Blok Szmaragdu):

  • Używany tylko do dekoracji.
  • Tworzymy go układając 9 szmaragdów w crafting table.

4. Ender Chest (Skrzynia Kresu):

  • Tworzymy ją układając w crafting table eye of ender (na środku) i otaczając go obsydianem.
  • Każda skrzynia łączy rzeczy jednej osoby w 1 skrzynie (wyjaśnie: stawiamy skrzynie kresu w punkcie A i w punkcie B, kiedy włożymy dirt do skrzyni w punkcie B, będziemy mogli go wyciągnąć w skrzyni w punkcie A).
  • Odporna na wybuchy TNT.
  • Emituje światło i fioletowe cząsteczki (jak portal do endu).
  • Jeżeli wydobywana jest kilofem bez Silk Toucha, to wypada 8 obysdianów.

5. Tripwire Hook (Zaczep Na Linkę):

  • Aby podłączyć dwa zaczepy na linkę, trzeba między nimi położyć nić.
  • Jeśli zniszczymy nić między zaczepami na linki, to redstone aktywuje/dezaktywuje się, ale gdy zniszczymy nić nożycami, to redstone nie zmieni swojego stanu.
  • Kiedy na podłączonej nici pojawi się łódź, mob, strzała lub gracz, redstone podłączony do zaczepu aktywuje się.
  • Jedna „linia” nici może mieć maksymalnie 40 kratek długości.

6. String (Nić):

  • Możemy ją teraz położyć dekoracyjnie (lub wykorzystać do Tripwire) na ziemi.

7. Wooden Logs (Drewno):

  • Może być teraz położone w trzech różnych kierunkach.
  • Sposób ich ustawiania jest podobny do stawiania pistonów.

8. Furnace (Piecyk):

  • Od teraz możemy zasilać go drewnianymi narzędziami.
  • Kiedy włożymy do niego wiaderko z lawą, odda nam puste wiadro.

9. Ice (Lód):

  • Nie tworzy już wody w netherze.
  • Może być podniesiony poprzez rzeczy z ulepszeniem Silk Touch.

10. Glass Pane (Szyba):

  • Może być podniesiona poprzez rzeczy z ulepszeniem Silk Touch.

11. Nether (Nether):

  • Pigmeny pojawiają się teraz w grupkach, których ilość zależna jest od poziomu trudności.

12. Slabs (Pół-płytki):

  • Dodano wszystkie rodzaje pół płytek (z każdego rodzaju drewna).

13. Stairs (Schody):

  • Dodano schody ze sandstone’a.
  • Dodano schody opowiadające każdemu gatunkowi drewna.

14. Slabs & Stairs (Pół-płyki & Schody):

  • Mogą być teraz położone do góry nogami.

15. Leaves (Liście):

  • Woda powoli kapie przez nie, kiedy pada deszcz.

16. Cauldrons (Kotły):

  • Powoli zapełniają się wodą, kiedy pada deszcz.

17. Dispensers (Dozowniki):

  • Jeśli obok dozownika będzie woda/tory to łódź/minecart, wyrzucony z dozownika będzie od razu postawiony na wodzie/torach.
  • Dozownik zamiast wyrzucać puste wiadro będzie „wsysał” wodę/lawę obok dozownika do pustego wiadra w dozowniku lub kiedy w dozowniku będzie wiadro z wodą/lawą, będzie je ją wylewał przed dozownikiem.

18. Gravel (Żwir):

  • Zmieniono teksturę.

19. Jungle leaves (Liście dżunglowe):

  •  Mamy szansę 1/200, że wypadnie nam z nich ziarno kakao.

20. Lever (Dźwignia):

  • Może być położona na suficie.

21. Wooden pressure plates (Drewniane płytki naciskowe):

  • Można je teraz aktywować poprzez strzał z łuku.

22. Pistons (Pistony):

  • Teraz będą się rozsuwać 0.05 sekund dłużej.

23. Cocoa beans (Ziarna kakaowe):

  • Zmieniona tekstura.
  • Mogą być hodowane na drzewach dżunglowych.

24. Cookies (Ciastka):

  • Dają pełen 1 punkt do pasku głodu.

25. Nether Warts (Brodawka netherowa):

  • Mogą teraz rosnąć w normalnym świecie, nie tylko w Netherze.

26. Book (Książka):

  • Zmieniona receptura na robienie książki (wymaga 1 skóry dodatkowo).

27. Book and Quill (Książka z piórem):

28. Written Book (Zapisana książka)

  • Można ją zdobyć zapisując Książkę z piórem (nie da się potem edytować tekstu).
  • Można ją sprzedać NPC.

29. Empty buckets (Puste wiadra):

  • Stackują się do 16.

30. Signs (Tabliczki):

  • Stackują się do 16.
  • Crafting tabliczek daje teraz 3.

31. Golden Apple (Złote Jabłka):

  • Są teraz dwa typy złotych jabłek – można stworzyć za pomocą gold nuggetsów (1 poziom) lub złotych bloków (2 poziom).
  • Drugi poziom Złotego Jabłka dodaje nam bonusy: Regeneracja IV, Odporność i Odporność na ogień.
  • Tylko drugi poziom Złotego Jabłka ma świecącą poświate, jak enchantowane narzędzia.

32. Boats (Łodzie):

  • Nie niszczą się, kiedy wpadają na lilie wodne.
  • Są mniej narażone na usterki i są teraz bardziej wrażliwe na ruchy myszką.
  • Zwiększono maksymalną prędkość.Kiedy wyjdziemy z gry, zostajemy wyrzuceniu poza łódź.
  • Kiedy zostaje niszczona przez gracza, wypada łódź, a nie drewno i patyki.

33. Minecarts (Wózki):

  • Kiedy wyjdziemy z gry, zostajemy wyrzuceniu poza wózek.

MOBY:

1. Pigs (Świnie):

  • Wyrzucają teraz od 1-3 sztuk mięsa.

2. Slime’y:

  • Zmniejszono ich spawn na mapach superflat.

3. Silverfish (Rybiki cukrowe):

  • Kiedy są atakowane miksturami z trucizną, spawnują więcej rybików obok, niż normalnie.

4. Creepery:

  • Zwiększono siłę odpychu.
  • W zależności od poziomu trudności gry zadają inaczej obrażenia:
    Easy: ~50% obrażeń mniej.
    Normal: tyle samo obrażen ile wcześniej.
    Hard: 33.3…% obrażeń więcej.

5. Creepery i pająki:

  • Stają się agresywne wobec osoby, która ostatnia ją uderzyła (nie pierwsza, jak dotychczas).

6. Szkielety, creepery i zombie:

  • Po kilku sekundach stają się neutralne dla osób, które uderzyły je w trybie kreatywnym.

Ogromne podziękowania składam użytkownikowi Holls za przygotowanie Changelogu.

Komentarze (139)

    • Ten wpis zacząłem pisać o 14:56. Najpierw czekałem na changelog od Holls’a, później to przeredagowywałem, i czekałem, aż Otlet opublikuje ten wpis. Także Redakcja MyCraftu nie śpi, ciężko pracuje i stara się jak może ale robotami nie jesteśmy!

      Odpowiedz
  1. „Kiedy inny gracz kopie blok, my widzimy „ślady” niszczenia tego bloku.”-czy to nie było w becie 1.6?

    32. Boats (Łodzie):

    Nie niszczą się, kiedy wpadają na lilie wodne.-chyba najlepsza rzecz w tym update

    Odpowiedz
  2. Fajnie , ze jest nowy wielki update ale a mam orginala i nie moge go zainstalowac pisze ze nie moze odnalezc sciezki ;-( chyba sobie nie pogram

    Odpowiedz
  3. lubieplacki1114 1 sierpnia 2012 at 19:56

    Niestety powróciło wiele bugów D: Np. miałem bug ze światłem tzn. czarna ściana, na którą nie działa oświetlenie :/ Miałem coś jeszcze, ale nie pamiętam co. Za to optymalizacja jest super :D Fajne jest też wyszukiwanie na creativ’ie itemków :) Ten update jest ,chyba jednym z lepszych :D Wielki szacun dla Jeb’a i całego Mojangu :D

    Odpowiedz
    • Co do oświetlenia – już była zapowiedzieć, że prawdopodobnie w 1.4 zmieni się system oświetlania, właśnie po to, aby naprawić te czarne ściany :D

      Co mnie najbardziej zawiodło? Chyba te „dwu-poziomowe” złote jabłka i to, że po zniszczeniu łódki wypada właśnie ona, a nie drewno i patyki (już nie będzie takich emocji przy płynięciu obok brzegu/innej łódki :D ).

      Co mnie najbardziej zaskoczyło, o czym dowiedziałem się dopiero przy tłumaczeniu? Najbardziej chyba trzy rzeczy:
      - Emerald Ore występuje tylko na Extreme Hills (O.o wielkie zdziwienie),
      - mini-biomy z górami w biomach i wyższe góry na biome śniegowym,
      - Creepery i TNT zadają obrażenia pod względem poziomu trudności.

      Odpowiedz
  4. Nie kupuj na allegro, broń Boże! Wiele kluczy (przeważająca ilość) to efekt kradzieży kart kredytowych… Argh, zresztą, dużo by opowiadać. Jeśli kupisz, możesz się spodziewać zbanowania po okresie około trzech miesięcy. Najlepiej nazbierać 80 – 85 złotych i kupić na Minecraft.net.

    Dzięki za przetłumaczoną changelog. Czekałem na to 1.3.1 z podobnym utęsknieniem, jaki towarzyszy mi w oczekiwaniu na Heaven :D

    Odpowiedz
  5. Prosze o pomoc !!!
    zaktulizowalem sobie wersje 1.3.1 i teraz nie moge wejsc na zadan serwer multi pisze java.net.sock dalej nei pamietak ale prosze o pomoc jak mrocic do wersji 1.2.5 ?

    Odpowiedz
  6. „Stworzono dodatkowe „mini-biomy” związane z górami – góry na pustyni, większe góry na biomie śniegowym itp.”
    Te „mini-biomy” były już we wcześniejszych wersjach Minecraft’a, w 1.3 jedynie zwiększono ich wysokości.

    Odpowiedz
  7. Pewnie polecą minusy.
    Zawiodłem się na tej aktualizacji, a winę za to ponosi nowy single jako local host – przez to mam typowe lagi dla serwerów jak opóźnione zniknięcie kopanego bloku czy po prostu zwykły lag, który stopuje moby czyniąc je nietykalnymi, po czym obrywam… Mam nadzieję, ze w przyszłości będzie wybór między starym, a nowym typem światów single, bo na moim słabym kompie (proc. 1.8ghz 1CPU 1.5 gb ram) tworzenie serwerów mija się z celem, a stary system był zdecydowanie lepszy, szybszy i sprawniejszy. A tymczasem wracam na zmodowaną 1.2.5, gdyż chodzi mi o niebo lepiej.
    Pozdro

    Odpowiedz
    • „awiodłem się na tej aktualizacji, a winę za to ponosi nowy single jako local host – przez to mam typowe lagi dla serwerów jak opóźnione zniknięcie kopanego bloku czy po prostu zwykły lag, który stopuje moby czyniąc je nietykalnymi, po czym obrywam… ” jak to możliwe wytłumacz mi ? prosze wytłumacz mi ?! grając na własnym serwie nie ma sie lagów bo to jest niemożliwe możliwe są spadki fps itp itd ale nie lagi coś bujasz kolego

      Odpowiedz
      • Możliwe są lagi, a dlaczego? Bo teraz singleplayer, jest jak multiplayer, tylko siedzi na nim 1 osoba. Jeśli ktoś ma słaby internet, to niestety, ale po tym update’cie dość oberwie :P

        Odpowiedz
        • A nie! Gdy serwer hostujesz na swoim komputerze, to wszystko działa jakby nie przez internet. Lagi na serwerze stojącym na komputerze, na którym grasz… są niemożliwe

          Odpowiedz
      • Chcialbym aby tak bylo…
        W teori masz racje. Nie jest mozliwe.
        W praktyce… Nie mam pojecia jak to sie dzieje ale:
        - Jesli wlacze singleplayer: objawy jak lagi. Nie scinanie gry ale lagi.
        - Jesli wlacze OSOBNO serwer multiplayer i bede na nim grac samemu lagow nie ma.
        - Tekkit uruchomiony jednoczesnie na moim komputerze(i serwer i client) dziala bez lagow wiec to cos z najnowszym update :C
        Wniosek:
        - Serwer „singleplayer” ma jakis powazny bug.
        - Lub to client niepoprawnie laczy sie z „singleplayer”.

        Jak wroce z wakacji (testowalem na niezbyt mocnym komputerze u rodziny) to sprawdze dokladnie w czym rzecz i ewentualnie napisze na forum badz tutaj.

        Wybaczcie brak polskich znakow ale nie bede zmieniac rodzince uklad klawiatury.

        Odpowiedz
  8. Bardzo się cieszę że w końcu jest 1.3.1 czekałem na to od dawna :D Ale jak jesteście tacy mądrzy to pomyślcie że , nie wszystkich stać na premium. Może niektórzy mają tyle kasy że sobie co chcą kupują ale niektórzy nawet tych 60-80-100 zł nie mają aby kupić sobie Minecrafta :( Więc pomyślcie za nim coś napiszecie. :( Nie zdziwię się jak dostane minusy :( pa

    Odpowiedz
    • Żeby kupić oryginalną grę nie trzeba mieć kto wie ile kasy. Mając 1500zł na 5 osób (PRZED zapłaceniem rachunków) można kupić przynajmniej jedną grę za 100zł miesięcznie i absolutnie nikt nie wmówi mi, że to jest niemożliwe :P 5 lat temu może bym uwierzył, że ktoś kupił komputer, ale nie ma kasy na gry i ściąga z neta, jednak dziś na przykładzie własnych doświadczeń wiem, że to tylko takie pie****enie o niczym.
      Mimo wszystko nie zminusuję Twojego komentarza, bo to i tak niczego nie zmieni… Brak szacunku do czyjejś pracy w Polsce to norma, wystarczy spojrzeć na ludzi, którzy pobierają gry, bo „po co mam to kupować, skoro mogę ściągnąć za darmo” i to jest ich najpotężniejszy argument, którego nie da się przebić nawet setką bardziej sensownych kontrargumentów…

      Odpowiedz
    • Może cię to zdziwi, ale nie stać mnie na nowe Porsche, a jakoś nie wyszedłem na ulicę i go nie podpieprzyłem ;)
      Bo widzisz, zarówno Minecraft jak i nowe Porsche nie są do życia niezbędne i można się bez nich obejść zastępując je czymś innym(a nawet jak nie znajdziesz sobie jakiegoś produktu zastępczego to gwarantuję ci że i tak nie umrzesz), więc to że kogoś nie stać nie znaczy że może coś ukraść ;)
      Nie stać cię? zarób/odłóż pieniądze i kup ;)

      Odpowiedz
  9. Ale ten majnkraft się łatwy zrobił, aż żal w niego grać na najnowszej wersji, dobrze że jeszcze mamy modderów, którym też brakuje dawnej rozgrywki i edytują najnowsze wersje majnkrafta na bardziej survivalowe jak dawnej.

    Odpowiedz
  10. @Arek817
    Jak to możliwe? Nie wiem, wiem jednak, co widziałem, np. wydobywam jakiś blok, na starym systemie natychmiast pojawiał się item, na tym nowym pojawia się dopiero po chwili. Tak samo moby – atak dopiero po chwili zadaje obrażenia. Ogólnie ta aktualizacja nie spełniła moich oczekiwań dotyczących optymalizacji, bo u mnie nic się nie poprawiło i jeszcze te problemy z singlem… Liczę, że powstanie jakiś mod usuwający local host albo chociaż niwelujący te błędy…

    Odpowiedz
  11. Nie chce nic mówić ale no-prem działa nadal, np ja posiadam premium zalogowałem sie zaktualizowałem grę, wystarczy wyłączyć wpisac byle jaki log/pass zalogować się offline i działają mi nadal serwery więc mimo wszystko nie wiem o co tyle krzyku.

    Odpowiedz
    • Co do tego, to jest to trochę zawiłe, tak na prawdę pogubiłem się przy tłumaczeniu tego, jednakże tekstu po ang. już nie mam. Była tam wzmianka coś o portalu i pigmenach, ale za nic nie umiałem ogarnąć jak to przetłumaczyć. Sprawdzałem na singlu, czy naprawdę wychodzą (bo przy tłumaczeniu mi też tak wyszło), jednakże nic się nie działo. Jeśli znajdę po ang. znów tą listę to postaram się odpowiedzieć o co chodzi z tymi pigmenami i portalem do netheru.

      Odpowiedz
      • O złapałem inną listę zmian, gdzie inaczej jest to napisane i już ogarnąłem. Chodzi o to, że jest teraz bardzo rzadka szansa, że do naszego zwykłego świata z portalu do netheru „przedrze” się Pigmen (szansa na to zależy od poziomu trudności, ale i tak jest to bardzo rzadkie).

        Prosiłbym wojtek o dodanie tego w:
        BLOKI I RZECZY:
        34. Nether Portal (Portal do netheru):
        - Szansa na przedostanie się Pigmenów do Naszego świata poprzez portal do netheru (mała szansa w dodatku zależna od poziomu trudności).

        Odpowiedz
  12. Wiele osób mówi, że kradzież jest zła i wgl. Ale nikt nie jest święty – wytykacie wszystkim że mają pirackiego Minecraft’a, a tak naprawdę wy też kradniecie – napewno nie kupiliście tej gry od razu (nawet nie próbujcie wciskać tutaj taki kit), więc tak czy owak, ją ukradliście (tak ukradliście i nie macie jak tego zwrócić). Zresztą kradniecie cały czas, słyszycie fajny kawałek w radiu, idziecie do kompa, ściągacie, nawet nie wiedząc że kradniecie… Sami jesteście złodziejami więc nie wytykajcie tego innym bo to nie ma najmniejszego sensu. A to że akurat wy kupiliście, a oni nie, nie czyni was lepszymi… Zapewne dostane minusy ale niestety mam racje…

    Odpowiedz
    • Nikt nie mówił, że gracze non-premium są gorsi -.-
      A używanie pirackiej wersji jako demo nie jest kradzieżą, bo zapłaciliśmy za grę. Ale piraty obwieszczają wszystkim swoje niezadowolenie, że już nie mogą grać w majnkrafta. Nie dość, że nie kupili gry, to jeszcze mają pretensje do Mojangu.

      Odpowiedz
    • To zależy już od człowieka, fakt ja też na początku maiłem pirata
      ale po jakiś 3-4 miesiącach kupiłem premium.( na allegro, mam już rok i jakoś nie ukradli)

      Odpowiedz
    • Nie zgodzę się z tobą. Nie mam nic przeciwko wykorzystywaniu wersji pirackiej jako dema (czyt. okres 1-2 miesięcy. Sam tak często robię bo nie zamierzam marnować pieniędzy na niepewny tytuł. jeżeli gra jest tego warta ta kupuję, jeżeli nie to usuwam. Jestem też w pełni świadom tego że ściągając muzykę z internetu kradnę, ale nie narzekam na wszelkie utrudnienia z tym związane, a z tego co zauważyłem co któraś osoba wylewa swoje żale w komentarzach bo nie może grać na piracie.

      Odpowiedz
  13. 5. Dodano opcję demo, dla graczy bez premium:

    Na świecie możemy spędzić tylko 5 „Minecraftowych” dni.
    hahahhaha to mnie rozbawiło!! :D

    Odpowiedz
  14. Cieszę się że mnie nie minusujecie (spodziewałem się minusów) tm-ILR Chciałbym ci powiedzieć że mój komentarz do cb nie dotarł. Może ciebie stać na byle co ale innych np nei stać więc to tyle co do cb. Mogłeś mnie zminusować

    Odpowiedz
  15. Bardzo mnie cieszy to że w KOŃCU wyszedł Minecraft 1.3.1 :)
    Ale Bardzo PROSZĘ o update serwerów bo ciągle stoją na 1.2.5

    Odpowiedz
  16. Ok wszystko mi się podoba dużo zmian wiele nowości, ale pytanie moje brzmi gdzie się podziało obiecane wsparcie dla modów ?

    Odpowiedz
  17. Ja chcę powiedzieć, że zbierałem kasę przez rok i uzbierałem 400zł. Niedawno pojechaliśmy z mamą, założyć kartę bankową, więc teraz mam pytanko: Czy jak kupię orginalnego Minecrafta to od razu przy tym dostanę giftcoda czy może to coś innego?

    Odpowiedz
    • Jeżeli kupujesz przez minecraft.net, to masz dwie opcje. Możesz albo kupić giftcoda, którego dostajesz na e-mail’a, lub kupić Minecrafta od razu na konto na stronie. W obu przypadkach dostajesz go prawie od razu po zapłacie.

      Odpowiedz
  18. Fajnie teraz po tej optymalizacji minecraft na najwyższych chodzi na 250-300 fps-ach… Ale gorzej z lagami typu rozwalasz klocek i czekasz aż wypadnie drop (napisze od razu, że to nie wina internetu- specjalnie odłączyłem od komputera na czas grania, i lagi nadal były). Mam nadzieję, że to naprawią, bo to jest naprawdę irytujące…

    Odpowiedz
  19. 33. Minecarts (Wózki):
    ■Kiedy wyjdziemy z gry, zostajemy wyrzuceniu poza wózek.

    a tak wogóle, kiedyś, za czasów wersji 1.2.5, jechałam po torach, wyszłam z gry, a kiedy weszłam z powrotem, powoli traciłam życie (siedziałam pod torami, i nie mogłam wyjść)

    Odpowiedz
  20. Bardzo się cieszyłem z tej aktualizacji, ale teraz mam mieszane uczucia. Dużo fajnych rzeczy dodano, ale dobijają mnie te lagi w singlu (nie chodzi o spadki FPS).

    Odpowiedz
  21. No spoko no ale dobra mam no-prem za miesiac rodzice obiecali mi kupic. Ale czy jak bede mogl grac na no-prem tylko przez 5 minecraftowych dni tylko czy to poprostu wyszla wersja demo. Potrzebuje pomocy wpadlem w naug Minecraftowy bez tej gry to dzien stracon .

    Odpowiedz
  22. No spoko no ale dobra mam no-prem za miesiac rodzice obiecali mi kupic. Ale czy jak bede mogl grac na no-prem tylko przez 5 dni w Minecrafcie czy no normalnie jak na premium tylko czy to poprostu wyszla wersja demo. Potrzebuje pomocy wpadlem w naug Minecraftowy bez tej gry to dzien stracon .

    Odpowiedz
  23. Z góry przepraszam za strasznie długi tekst :P

    Mi się update ogólnie podoba ALE jest jedna, jedyna rzecz, dzięki której teraz nie mogę grać … mianowicie to że singleplayer został zamieniony od razu na serwer LAN, przez to nawet jak gram samotnie, i chcę sobie cokolwiek wybudować,upolować,wykopać .. nie da się … lagi, lagi, lagi, lag za lagiem, da się coś z tym zrobić? Mam neta bodajże 1,3 mb/s (Wiem, nic czym można by było się pochwalić) , 2,93 procka i 2 GB RAMu (tak .. taaak, cienko ;]) i na 1.2.5 nawet jak miałem wgraną paczkę modów (około 20 ich było) to gra mi chodziła bardzo dobrze a teraz lipa ….powiedzcie że jest jakieś wyjście :( Myślałem nad OptiFine, ale to chyba chodzi o to że to serwer no nie?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Zaloguj się do swojego konta

Nie pamiętaszHasła ?

Zarejestruj się na stronie!