MyCraft.pl


1.2 już jutro!

Jens przekazał nam dziś długo wyczekiwaną informację. Minecraft w wersji 1.2 nadchodzi!


Najprawdopodobniej jutro zostanie wypuszczona do sieci oficjalna aktualizacja oznaczona numerkiem 1.2. Póki co Jens udostępnił graczom wersję nieoficjalną, która wciąż może ulec zmianom.
Jens opisuje ten update jako wszystkie dotychczasowe snapshoty od wersji 1.1 połączone w jedno.

Link do oficjalnego wpisu na Stronie Mojangu: News
Klient: http://assets.minecraft.net/1_2/minecraft.jar
Serwer: http://assets.minecraft.net/1_2/minecraft_server.jar

Czekamy z niecierpliwością!

Komentarze (59)

  1. heh ostatnio grałem na alpha teraz jest pełna nie mam pojęcia co się zmieniło przez ten czas jutro sobię zainstaluje minecrafta i ciekawe ile zmienili przez ten czas

    Odpowiedz
  2. Witam wszystkich
    Ja w przeciwieństwie do was po tym co widziałem w pre-release nie czekałem na ten update. Moim zdaniem to co jest teraz dodawane, no może nie wszystko, ale większość jest po prostu słabe. Fakt, że np. inteligencja zombiaków, wywarzanie drzwi i masakra w wioskach npc była fajna, ale np. golem(?) i oceloty(?), hmm… bez komentarza.
    Pozdrawiam wszystkich, przepraszam jeśli kogoś uraziłem i liczę na to, że Mojang zrobi nowy tryb gdzie nie będzie czarnych złodziejów, bo praktycznie tylko ich nie da się „ominąć” (golema można nie generując wiosek [szkoda że nie będzie rzezi npc :( hlip, hlip] a żeby nie mieć ocelotów wystarczy generować świat na starszej wersji ;p ).
    Jeszcze raz pozdrawiam i do usłyszenia(?) hmm… nie ;p
    Do przeczytania. Dziękuję, dobranoc ;p

    Odpowiedz
      • Od razu mówię że nie chcę cię bardzo urazic, tylko troche ;>
        Jesteś zapatrzony w swoje guru czyli Mojang, Notch, Minecraft? Sądzę że tak.
        Kto Simsakowi daje te łapki w górę? Oczywiście ludzie jego pokroju. Kto daje Mańkowi łapki w dół? Ludzie którzy kochają wszystko co dodają do gry, nie lubią krytyki. Wyjdzcie może na dwór? Życie nie kończy się na Minecraft’cie, uptade’ach, kotach w monitorze.

        Na miejscu Mańka bym zabijał żelazne golemy, oceloty bo exp i żelazo z golema zawsze jest ;d

        Każdy „apdejt” dodaje do gry coś, co może się spodobac lub nie i nadejdzie taka chwila gdy coś dodanego wam się nie spodoba.

        Pozdrawiam ludzi myślących i nie zahipnotyzowanych „majnkraftem” (o ile tacy jeszcze są)

        Dobranoc?

        Lektura na dziś:
        Przecinek przed „i”:
        http://www.prosteprzecinki.pl/przecinek-przed-i

        Czekam na minusy :)

        Odpowiedz
      • @:/ Po co takie ataki na kulturalną dyskusję. Nie lubię się wtrącać, ale chyba źle (lub ja, co jest prawdopodobne) zinterpretowałeś post Simsiaka.
        Nie atakujmy tutaj innych, bo komentarze są po to by móc wyrazić swoje zdanie.
        Co do samego artykułu: Czekam na update jak na każdy inny – jak wyjdzie, napewno znowu troszke pogram.
        PS: Nie wiem kto wymśił system oceniania komentarzy. Dla mnie to zwykła dyskryminacja (Coś w rodzaju słabej cenzury ;d). Mi by wystarczyło samo „Oznacz jako spam” :P

        Odpowiedz
    • Czarni złodzieje? Stary jakie ty masz info i sprzed ilu miesięcy? Teraz zbierają tylko:
      trawę, ziemię, mycelium,piach,gravel,glinę, kwiatki,grzyby,kaktusy,dynie,melony no i TNT.
      Oceloty traktuj jak wilki. Oczywiście też kocham stare wersję, i uważam że jeśli chce się grać survivalowo to na co najmniej na beta 1.3 wstecz. Wtedy gra ma ten dziwny urok. Ale trzeba dać szansę także i nowym wersjom. (Przecież dżungla i nowy limit wysokości są Pr0)

      Odpowiedz
      • Witam jeszcze raz.
        Pierwsze co napiszę to to, że jeśli ktoś nie napisze, że go zminusują, to właśnie to zrobią. Dziwny paradoks.
        Następnie SimsakPL. Skąd u ciebie tyle nienawiści do mojej osoby? A aktualizuje i mam prawo grać, gdyż zapewne tak jak ty kupiłem oryginalną wersję (ciężko kupić nieoryginalną) ;p
        I w końcu ArhiX. Tak czarni złodzieje, gdyż ziemia też jest częścią mojego świata i nie podoba mi się jak ciągle pojawiają się jakieś dziury, a w innych miejscach jeszcze dziwniejsze kształty z ziemi układanej przez nich. A oceloty moim zdaniem w ogóle nie pasują do tej gry. Zgodzę się, że sama dżungla jest całkiem fajna, ale bez przesady. Hmm… nie skomentowałeś golemów. To chyba znaczy, że przynajmniej tu się ze mną zgadzasz ;p
        I teraz moja skromna dygresja, a zarazem pytanie do innych użytkowników: Dlaczego jeśli ktoś dostanie jeden zły komentarz, od razu dostaje masę minusów, lub to samo jeśli dostanie minusa. Taka braterskość? Mój druch user dał minus to ja też? Wyluzujcie.
        Dygresja była skierowana oczywiście do tych, którzy tak robią. Ja absolutnie nie mam nic do tego, bo to jest wasze zdanie.
        Jeszcze raz pozdrawiam i teraz nie napiszę dobranoc, gdyż zauważyłem, że jest to źle odbierane przez niektórych.
        Tak więc dzięki. Trzymajcie się.

        Odpowiedz
      • On ich tak tylko nazwał. Może niektórym to przeszkadza, gdy mają na zewnątrz domku, (w) ogrodzie elementy które wymieniłeś i są przestawiane?

        Co do prawdziwie survivalowej gry, grajcie na 1.2 lub niższym, by nie miec łóżka albo go nie używajcie (?).

        Odpowiedz
    • A ja jestem zupełnie innego zdania. Od razu na wstępie powiem, że jest to gra sandboksowa i nie musisz korzystać ze wszystkich „usług” jakie ona oferuje. Mi się to bardzo podoba, że nasz kochany Minecraft wkracza w klimaty RPG. Co jest niby nie tak w ocelotach i golemach? Im więcej mobów, tym gra mniej monotonna i bardziej wciągająca, przykuwająca do ekranu. Jeżeli aż tak bardzo ten golem ci zawadza, to nie widzę przeszkody w tym, by go najzwyczajniej zabić. A co do ocelotów – jak tak bardzo ich nienawidzisz to je po prostu omiń, w tym także nie widzę problemu. Jak dla mnie Minecraft rozwija się w dobrym kierunku. Jedyne co mi nie odpowiada, to system walki. Skoro już jest, to mógłby być chociaż trochę udoskonalony. I nie chodzi mi tu o jakieś magiczne moce powalające przeciwnika „na raz” czy skille odrzucające kogoś na kilometr. Wręcz przeciwnie. Chciałbym, aby nabrało to choć trochę realizmu, aby blokowanie było bardziej skomplikowane (bo cóż to za walka, gdy jeden „wojownik” trzyma wciśnięty PPM i, w najgorszym wypadku, ucieka, a drugi go bezsensownie okłada klikając LPM bez opamiętania). To tyle z mojego wykładu na tenże temat.

      Odpowiedz
      • Masz bardzo dobre zdanie i w pełni cię popieram, ale…
        I teraz pytanie „dlaczego zawsze musi być jakieś ale?” ;p
        Ale na temat. Masz rację co do systemu walki i co do tego, że mógłbym zabijać golemy i oceloty (nie ma nic przyjemniejszego niż mordowanie niewinnych kotków ;p ), lecz z tego co wiem (może (jak już wcześniej czytałem) mam nieaktualne informacje :/ i np. wczoraj to zmienili) golemy respią się od razu po zabiciu, więc jedyne co bym miał z gry, to wielogodzinne zabijanie golemów. (lepszy sposób to niegenerowanie wiosek ;p )
        hmm… skończyła mi się wena ;p
        Dziękuję za uwagę i do przeczytania ;p

        Odpowiedz
  3. Wszystko fajnie ale jeszcze zdarzają się błędy oświetlenia(wcześniej ich chyba tyle nie było) i często jest tak że szuka się dżungli, i się nie znajdzie a kiedy indziej dżungle są co kawałek :D

    Odpowiedz
  4. Chciałbym zwrócić uwagę co do „zombie”.
    Chciałem nagrać film HORROR z minecraft, ale podczas sceny z metolowymi drzwiami…. Zombie poprostu je rozwaliły O_O!!!
    A powinny rozwalać tylko drewniane. Wyjaśni mi to ktoś???

    Odpowiedz
  5. Mam nadzieję, że zmiany w generatorze nie spowodują znowu jego błędów (wysokie klify) jak było między 1.8.1 i 1.0.0. Do dziś jeszcze nie zdołałem mapy doprowadzić do porządku. Nikt nic nie mówi, czy na starych mapach będą się jednak generować dżungle. Ja poczekam do jutra. Pozostałe rzeczy wyglądają obiecująco.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Zaloguj się do swojego konta

Nie pamiętaszHasła ?

Zarejestruj się na stronie!